مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-20اجتماعي

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری 38 رتبه برتر کسب کردند


دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره فرهنگی هنری کشوری با 38 رتبه برتر و برگزیده، خوش درخشیدند.

- سید علیرضا موسوی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند، حضور دانش آموزان استان در جشنواره های فرهنگی هنری را بسیار موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

وی گفت: این جشنواره ها با عناوین فردا و کانون های فرهنگی تربیتی برگزار شد که 46 هزار دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوبی در این جشنواره ها شرکت کردند.

موسوی نژاد افزود: در مجموع 200 نفر از دانش آموزان استان به مرحله کشوری این جشنواره ها راه یافتند که در این مرحله در 120 رشته با دانش آموزان سراسر کشور رقابت کردند.

وی گفت: در پایان رقابت های این دو جشنواره، دانش آموزان خراسان جنوبی، 6 رتبه نخست انفرادی در رشته های ساخت ماکت، شعر، مجسمه سازی، معرق کاری، هنر های تجسمی و دومینو، 9 رتبه دوم انفرادی، 2 رتبه دوم همگانی، 7 رتبه سوم انفرادی، 2 رتبه سوم همگانی، یک رتبه سوم گروهی و 11 رتبه چهارم انفرادی را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دانش آموزان را یکی از مهمترین سرمایه های کشور برشمرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری یکی از مهمترین راه های کشف استعدادهای دانش آموزان که در واقع مهمترین سرمایه انسانی کشور هستند، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری 38 رتبه برتر کسب کردند

دانش آموزان خراسان جنوبی در دو جشنواره کشوری 38 رتبه برتر کسب کردند