مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-20اقتصادي

توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا در اولویت است


سودآوری و درآمد بسیار گیاهان دارویی نشان از این دارد که از این ظرفیت می توان به عنوان راهی برای رشد اقتصادی بهره برد، - امیر صفرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به اصلاح نظام اقتصادی کشور اظهار داشت: با اصلاح اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در استان اصفهان و شهرستان های آن همچون تمامی استان های کشور اکیپ ها و تیم های بازرسی اصناف، صنعت و معدن و نیز جهادکشاورزی در بازار حضور یافته و بر قیمت ها و کالاها نظارت می کنند.

وی افزود: یکی از کالا های مورد هدف هوشمندسازی یارانه ها، گندم، آرد و نان است، دولت هم در قالب هوشمندسازی و ساماندهی یارانه گندم و آرد به این موضوع ورود کرده که گام اول عملیاتی شدن این طرح، هوشمندسازی توزیع و فروش نان است.

صفرپور با اشاره به اضافه شدن کارگروه آرد و نان به جهاد کشاورزی شهرضا گفت: در گام اول نصب و راه اندازی دستگاه های کارتخوان هوشمند در واحد های نانوایی است که یارانه از طریق این دستگاه ها برای مردم محاسبه و پرداخت می شود.

  توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا مدیر جهاد کشاورزی شهرضا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه با توجه به کاهش منابع آبی و ضرورت تغییر الگوی کشت و ارزش افزوده بالای آن در شهرستان شهرضا کشت گیاهان دارویی دنبال می شود، بیان کرد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا در اولویت است

توسعه کشت گیاهان دارویی در شهرضا در اولویت است