مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-20سياسي

گفت وگو با پیرغلامی که برای شهید زین الدین مداحی کرد


صدای رسای داشتم و خیلی پرحجم بود بعضی مواقع اصلا به بلند گو احتیاج نبود، یادم می آید یک روز در مسجد در استکان چاییم سرمه ریختند! هیچ وقت برای این اتفاق دلیل منطقی پیدا نکردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، گاهی از اینکه زندگی هم چنان به پیش می رود یکه می خورم! اما زندگی بی وقفه در جریان است، چه روزهایت را دوست داشته باشی چه نه! چه روز خبرنگار به یادت باشند و چه نباشند، این رسالتی است که در پیش گرفته ایم و روز های تعطیل و غیر تعطیل هم نداریم.

 در یکی از روز های ماه محرم و منتسب به سید الشهدا (ع) دوباره عازم گزارش می شوم، از شدت گرمای روز هنوز هم شقیقه هایم به شدت می کوبد، قرارم با حاج علی آقا نزدیک های نیمه شب است، همان بار اول که پیشنهاد دادم برای مصاحبه مصمم بود و پذیرفت.

حاج علی قصه گزارش ما از 12 سالگی نوحه خوانی می کند، با گذشت سال ها هنوز هم صدای رسایی دارد و نفسش گرم است، اشعار اساتید را ازبَر است و بدون مکث می خواند.

هر دفعه که از دستگاه امام حسین(ع) صحبت می کرد هجوم اشک در چشم هایش حلقه می زد و سرازیر می شد و هر دفعه باب صحبتش را با چند بیت در رثای سید سالار شهیدان آغاز می کرد.

 مثل مداح مشهور شهرمان، حاج ولی الله کلامی او هم سال ها کار خیاطی کرده است، لبخند ساده ای دارد و قد متوسطی دارد و لاغر اندام است به خاطر ماه محرم لبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با پیرغلامی که برای شهید زین الدین مداحی کرد

گفت وگو با پیرغلامی که برای شهید زین الدین مداحی کرد