مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-20سياسي

تکمیل پروژه آبرسانی از تالوار شتاب گیرد/ انتقال آب به همدان از 6 حلقه چاه


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه معارضی در رابطه با انتقال آب از سد تالوار به همدان وجود ندارد گفت: راهکار فوری رفع بحران آب در همدان تکمیل 12 کیلومتر از لوله گذاری باقی مانده از پروژه تالوار است در این میان احداث 6 حلقه چاه در روستای آق .

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف کار کارشناسی شده انجام نمی شود اظهار کرد: بسیاری از اقدامات چه در بخش نیرو و در چه دیگر موارد پیوست کارشناسی ندارد.

وی با بیان اینکه پروژه سد تالوار، در دولت دهم تکمیل شد و سدی است برای مردم همان منطقه افزود: قسمتی از این پروژه آبرسانی به مردم همدان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این سد در سال 86 آغاز  و لوله گذاری ها انجام شده است ادامه داد: متاسفانه کار در دولت آقای روحانی کند شد و در 6 سال اخیر عملیات اجرایی این سد متوقف شده بود بنابراین در این راستا یک سال پیش به دادستانی کل نامه زده شده که چرا مدیران مربوطه در وقت مقتضی اقدامات لازم را انجام ندادند تا دچار بحران آب نشویم؟.

فلاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر معارضی در رابطه با انتقال آب از سد تالوار به همدان وجود ندارد خاطرنشان کرد: در گذشته 18 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه آبرسانی از تالوار شتاب گیرد/ انتقال آب به همدان از 6 حلقه چاه

تکمیل پروژه آبرسانی از تالوار شتاب گیرد/ انتقال آب به همدان از 6 حلقه چاه