مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-20اجتماعي

وقوع بارش های رگباری در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب بارش های رگباری توأم با رعدوبرق و همچنین وزش باد لحظه ای شدید و با احتمال خیزش گردوخاک در برخی مناطق به خصوص نیمه غربی و به ویژه برای منطقه کوهرنگ انتظار می رود.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تا پایان هفته آسمان چهارمحال و بختیاری صاف در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب بارش های رگباری توأم با رعدوبرق و همچنین وزش باد لحظه ای شدید و با احتمال خیزش گردوخاک در برخی مناطق به خصوص نیمه غربی و به ویژه برای منطقه کوهرنگ انتظار می رود.

وی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی زرد در استان، افزود: سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست و احتمال آبگرفتگی به صورت محلی و محدود در مناطق غربی به ویژه در کوهرنگ پیش بینی می شود.

نوروزی اضافه کرد: توصیه می کنیم هر گونه فعالیت کوهنوردی متوقف شود و دامداران، عشایر و گردشگران از هرگونه اتراق و اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بارش های رگباری در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری

وقوع بارش های رگباری در نیمه غربی چهارمحال و بختیاری