مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-20اقتصادي

افزایش اتو سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول


مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول از افزایش 400 درصدی تعداد اتوسرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی محصولات شرکت با هدف تنظیم بازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، علیرضا اسلامبولچی، سرپرست مدیریت فروش داخلی ایرانول با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، این شرکت در 3 استان تهران، قم و خوزستان برای دسترسی آسان تر مصرف ­کنندگان به محصولات، تعداد اتوسرویس های تحت پوشش سیستم توزیع مویرگی خود را 4 برابر افزایش داده است.

سرپرست مدیریت فروش داخلی ایرانول تصریح کرد: با توجه با آمارهای منتشر شده، شرکت ایرانول در تیرماه سال جاری با افزایش 30 درصدی عرضه روغن های بنزینی و 21 درصدی عرضه روغن های دیزلی علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان، توانسته سهم حداکثری بازار را با توجه به ظرفیت های موجود بدست بیاورد.

وی افزود: با توجه به این که روغن موتور یک کالای اساسی محسوب می شود و در صورت کمبود آن، ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری دچار اختلال خواهد شد، شرکت نفت ایرانول با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اقدام به عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در استان های مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی، قم، یزد، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اتو سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول

افزایش اتو سرویس های تحت پوشش توزیع مویرگی ایرانول