مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-20اجتماعي

جزییات بزرگ ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور اعلام شد


مدیر عامل شرکت مترو تهران جزییات بزرگ ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران در مراسم بهره برداری از بزرگترین پایانه زیر زمینی قطارهای شهری در کشور اظهارداشت: شبکه خطوط مترو تهران با گذشت حدود به 24 سال از آغاز بهره برداری آن، اکنون در قالب 7 خط و با 142 ایستگاه مشغول خدمت رسانی بی وقفه و همه روزه به شهروندان پایتخت است.

حجم عظیم تردد و جابه جایی مسافران در ابعاد میلیونی طی این سالیان متمادی، سخت افزار شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی را به تحلیل برده و هزینه های تعمیر و نگهداری آن را افزون و البته ضروری ساخته است.

  وی گفت: در چنین وضعیتی بهترین راهکار برای بهره مندی بهینه از ناوگان حمل و نقل ریلی و ارائه سرویس های تعمیراتی به هنگام و روزآمد جهت حفظ و تداوم جریان حرکت قطارها در شبکه موجود بهره گیری از پایانه های مستقل در هر یک از خطوط مترو است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: در طول  چند سال اخیر، وظیفه تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی شبکه مترو تهران بر دوش دو پایانه فتح آباد و صادقیه بوده که این امر هم توان عملیاتی این دو مجموعه را فرسوده ساخته و همزمان ارائه خدمات و تعمیرات قطارها را افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بزرگ ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور اعلام شد

جزییات بزرگ ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور اعلام شد