مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-20سياسي

فداکاری کادر درمان در ایام کرونا باید در تاریخ ثبت شود


فداکاری های کادر درمان در ایام شیوع کرونا باید در تاریخ ثبت شود و آیندگان باید با این افراد و روحیه آنها آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره گام دوم، بزرگداشت شهدا و ایثارگران مدافع سلامت کشور با تاکید بر اینکه تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت امری لازم و ضروری است، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، باید در تاریخ ثبت شود و آیندگان باید با این افراد و روحیه آنها آشنا شوند.

آیت الله ناصری به دست اندرکاران برگزاری این کنگره گفت: باید تلاش شود محتوای مناسب و قابل قبولی برای این کنگره تهیه و شرح حال شهدا باید به طور مفصل بیان شود و شهدای این حوزه به بهترین نحو معرفی گردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر لزوم تشکیل کمیته علمی قوی برای برگزاری این کنگره تاکید کرد و تصریح کرد: وزارت بهداشت باید همراهی و همکاری بیشتری با برگزارکنندگان این کنگره در استان یزد داشته باشد و اطلاعات مورد نیاز را به موقع در اختیار دبیرخانه کنگره در یزد قرار دهند.

کنگره شهدای مدافع سلامت گامی در مسیر گام دوم انقلاب خطیبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این جلسه با بیان اینکه این هشتمین کنگره شهدای علوم پزشکی و در راستای تحقق گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: امیدواریم با حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فداکاری کادر درمان در ایام کرونا باید در تاریخ ثبت شود

فداکاری کادر درمان در ایام کرونا باید در تاریخ ثبت شود