مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-20فناوري

اتصال 55 روستای شهرستان ارومیه به شبکه ملی اطلاعات


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از اتصال 55 روستای شهرستان ارومیه به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه،قاسم جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در شورای برنامه ریزی استان که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد ،ضمن تبیین وضعیت توسعه ای این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستایی شهرستان ارومیه 89 درصد است و تلاش می کنیم تا پایان سال با پوشش اینترنت 17روستای بالای 20 خانوار این شهرستان به این آمار بهبود ببخشیم.

جلیلی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می کنیم متوسط پوشش اینتنرنت روستایی (بالای 20 خانوار) در شهرستان ارومیه تا پایان سال به 93 درصد برسد.

وی با اشاره به این مطلب که طراحی سایت ها در قالب HLD برای 55 روستای باقیمانده بالای 20 خانوار شهرستان ارومیه انجام شده است،عنوان کرد:برای توسعه اینترنت روستایی شهرستان ارومیه تا پایان شهریور ماه 1402، ایجاد و ارتقاء تکنولوژی 27 سایت از محل اعتبارات وزارت ارتباطات در دستور کار قرار دارد و به اپراتور های ارتباطی ابلاغ شده است.

جلیلی نژاد با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم و کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا از برنامه های ‏اولویت دار وزارت ارتباطات است ،تصریح کرد: مهمترین بستر تحقق اهداف دولت مردمی در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 55 روستای شهرستان ارومیه به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 55 روستای شهرستان ارومیه به شبکه ملی اطلاعات