مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-20سياسي

عدم واردات اقلام بومی سازی شده در ایران 450 میلیون دلار صرفه جویی ارزی درپی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به شکل گیری کارگروه تولید بار اول، گفت: برنامه تولید بار اول کالاهای فناورانه و در قالب ماده 10 قانون جهش تولید دانش بنیان به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده است .

- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: عدم واردات اقلام بومی سازی شده در ایران 450 میلیون دلار صرفه جویی ارزی درپی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به شکل گیری کارگروه تولید بار اول، گفت: برنامه تولید بار اول کالاهای فناورانه و در قالب ماده 10 قانون جهش تولید دانش بنیان به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده است و آیین نامه اجرایی آن نیز به تصویب دولت رسیده و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به فعالیت این کارگروه طی سه سال گذشته گفت: این کارگروه به منظور مقابله با تحریم های حوزه محصولات فناورانه، با عضویت نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شهریور 1398 تشکیل شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ادامه داد: در صورت تأیید کارگروه فوق الذکر، برای عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان به منظور تولید بار اول اقلام فناورانه تحریمی و راهبردی، الزامی به برگزاری مناقصه نیست و معام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم واردات اقلام بومی سازی شده در ایران 450 میلیون دلار صرفه جویی ارزی درپی دارد

عدم واردات اقلام بومی سازی شده در ایران 450 میلیون دلار صرفه جویی ارزی درپی دارد