مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-20اقتصادي

6 هزار میلیارد تومان اموال متهمان پرونده پولشویی در گلستان شناسایی و توقیف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی از شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده پولشویی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: - حیدر آسیابی از شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده پولشویی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: این اموال برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال و با تحقیقات گسترده دادگستری استان و کمک سربازان گمنام امام زمان عج در اداره کل اطلاعات گلستان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حیدر آسیابی از شناسایی و توقیف اموال متهمان پرونده پولشویی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در استان خبر داد و گفت: این اموال برای جلوگیری از حیف و میل بیت المال و با تحقیقات گسترده دادگستری استان و کمک سربازان گمنام امام زمان عج در اداره کل اطلاعات گلستان شناسایی شد.

وی افزود: املاک، شمش طلا، کد های بورسی، خودرو های سنگین و دو کارخانه مربوط به متهمان که همگی حاصل از جرم بود، از جمله اموال شناسایی و توقیف شده در استان است.

آسیابی بیان کرد: 30 متهم این پرونده با برداشت یک هزار و 650 میلیارد تومان در قالب 2 هزار و 350 حساب بانکی از منابع بانک مرکزی، به اخلال عمده در نظام پولی و بانکی کشور متهم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار میلیارد تومان اموال متهمان پرونده پولشویی در گلستان شناسایی و توقیف شد

6 هزار میلیارد تومان اموال متهمان پرونده پولشویی در گلستان شناسایی و توقیف شد