مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-20سياسي

از نامه های کرمانشاهی ها به رییس جمهور چه خبر؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران خصوص آخرین اخبار پیگیری نامه های مردمی به ریاست جمهوری، اظهار کرد: در جریان سفر رییس جمهور به استان، 155 هزار و 667 نامه و تماس تلفنی دریافت شده که تقریبا سه برابر استان اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود 5 هزار نامه به دستگاه های مربوطه ارجاع داده می شود، گفت: بخشی از این نامه ها (36 هزار و 133 مورد) در خصوص وام های ضروری و اشتغال بوده که پنج بانک ملی، ملت، تجارت، رفاه و صادرات در این خصوص عهده دار پرداخت تسهیلات حدود 15 میلیون تومان با بازپرداخت 60 ماهه هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه در توضیح درخواست های با مضمون کمک های بلاعوض، تصریح کرد: تعدادی از این درخواست از سوی افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد است که ارجاع شده و یا در حال ارجاع است و عده ای که هم زیر پوشش هیچگونه نهاد حمایتی نیستند از طریق دیگر ادارات و سازمان های مربوطه پیگیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 30 نفر از عوامل تا عصرها نامه های مردمی را بررسی می کنند، گفت: حجم نامه ها بالا است مردم صبوری کنند و مطمئن باشند هیچ نامه ای بی پاسخ نخواهد بود؛ نزدیک به 52 هزار از تعداد نامه ها و تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نامه های کرمانشاهی ها به رییس جمهور چه خبر؟

از نامه های کرمانشاهی ها به رییس جمهور چه خبر؟