مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-20دانش

داروی بهبود سندروم متابولیک بر پایه زرشک بومی سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامران شورگشتی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان در ارتباط با این محصول گفت: این داروی گیاهی با نام تجاری گلوکوبر 300، - محققان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به بومی سازی داروی بهبود سندروم متابولیک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامران شورگشتی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان در ارتباط با این محصول گفت: این داروی گیاهی با نام تجاری گلوکوبر 300، بر پایه عصاره ساقه و ریشه زرشک تهیه شده است و بیشترین کاربرد آن در بهبود علایم سندرم متابولیک (کمک به کاهش قند خون و هایپر لیپیدمی در بیماران مبتلا به سندروم متابولیک) است.

وی ادامه داد: این فرآورده حاوی عصاره تغلیظ شده ریشه و ساقه ی زرشک است و با داشتن مواد موثره ی ترکیبات آلکالوییدی متعدد از جمله بربرین، از طریق مکانیسم های مختلف می تواند به طور موثری باعث بهبود علایم سندرم متابولیک شود.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، شرکت‎های پخش دارو، داروخانه ها، پزشکان متخصص، بیماران مبتلا به سندرم متابولیک، دیابتیک و افراد با چربی خون بالا را از جمله مصرف کنندگان نهایی این محصول عنوان کرد.

وی در ارتباط با میزان رقابت و برابری این محصول با سایر محصولات مشابه گفت: این دارو تنها داروی تولید شده در داخل کشور برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی بهبود سندروم متابولیک بر پایه زرشک بومی سازی شد

داروی بهبود سندروم متابولیک بر پایه زرشک بومی سازی شد