مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-20سياسي

افتتاح 53 پروژه عمرانی طی هفته دولت در نهاوند


فرماندار نهاوند از افتتاح 53 پروژه عمرانی طی هفته دولت در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و عمرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام و دولت است که باید برای مردم بیان شود تا در جامعه ایجاد امید شود و مردم بدانند طی یک سال گذشته چه اتفاقات و دستاوردهای مهمی در کشور رخ داده است.

وی گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است که لازم است این وجهه مردمی در هفته دولت بازتاب داشته باشد و مسئولان از نزدیک بیشتر از قبل به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

فرماندار نهاوند در ادامه به تشریح برنامه های هفته دولت در نهاوند پرداخت و افزود: استاندار یک روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها به نهاوند سفر خواهد کرد و طرح های و روکش اسفالت، افتتاح استفاده از سیستم های آبیاری تحت فشار از جمله مهمترین طرح های هفته دولت در نهاوند است.

احمدوند با بیان اینکه مخزن آب شرب شهر گیان در این هفته به بهره برداری می رسد و مشکل آبرسانی این شهر حل می شود افزود: در حوزه افتتاح واحدهای مسکن روستایی مقاوم سازی شده نیز اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن به عمل آمده که بر اساس آن 187 واحد مقاوم سازی شده و در بحث بهسازی روستاها نیز چند طرح افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 53 پروژه عمرانی طی هفته دولت در نهاوند

افتتاح 53 پروژه عمرانی طی هفته دولت در نهاوند