مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-20اقتصادي

توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار شرکت نفت فلات قاره قرار گرفت


مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: مرحله نخست توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار این شرکت قرار گرفت و مطابق برنامه ریزی ها، پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن طی مدت 36 ماه به سرانجام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علیرضا مهدی زاده با اشاره بر اولویت بخشی به توسعه میدان های مشترک گفت: برنامه مرحله نخست توسعه میدان نفتی اسفندیار (مشترک با میدان لولو کشور عربستان) تهیه شده و به تأیید هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران رسیده است و به زودی مراحل کار واگذاری توسعه میدان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این میدان در فاصله 95 کیلومتری جنوب غرب جزیره خارگ واقع شده است، گفت: بر اساس نتایج مطالعه جامع میدان، طراحی، ساخت و نصب یک سکوی سرچاهی و حفاری چهار حلقه چاه تولیدی در فاز اول پیشنهاد شده است و سیال تولید شده از این میدان، پس از انتقال و فرآورش در سکوی ابوذر به جزیره خارک منتقل خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، همچنین حفر یک حلقه چاه توصیفی به منظور شناخت بیشتر ساختمان مخزن و طراحی مراحل بعدی توسعه نیز در دستور کار شرکت نفت فلات قاره ایران قرار دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار شرکت نفت فلات قاره قرار گرفت

توسعه میدان مشترک اسفندیار در دستور کار شرکت نفت فلات قاره قرار گرفت