مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-20سياسي

آمار مهاجرت پزشکان اردبیلی نگران کننده شد


رییس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل گفت: مخالف اعمال هرگونه سهمیه در حوزه رشته های پزشکی با عنوان محرومیت و یا هر موضوع دیگری هستیم چرا که برخی موارد از این قبیل سبب جبران کمبود با افزایش کمیت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، منصور جعفری نمین ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان اردبیل اظهار داشت: نظام پزشکی حداکثر تلاش خود را برای نجات مردم انجام داده اند و در طول 2 سال گذشته برای مبارزه با بیماری کرونا تلاش کرده اند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است و مدافعان سلامت جان خود را تقدیم کرده اند.

وی افزود: جامعه پزشکی از اوایل انقلاب تاکنون به سطح مطلوبی رسیده است و استان اردبیل در پوشش بیماری ها موفق عمل کرده است و نیاز اعزام به خارج از استان و کشور به صفر رسیده است که نشانگر این است که جامعه پزشکی در تلاش است از نظر علمی بی نظیر باشد و حرف اول را در ارائه خدمات در کل منطقه می زند و این افتخاری است که نصیب جامعه پزشکی شده در سایه تلاش و زحمات اساتید محترمی است که در این زمینه تلاش کرده اند و از نظر کیفیت و کمّیت به سطحی رسیده اند که زبانزد استان و کشور شده است.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اردبیل ادامه داد: جامعه پزشکی با وجود برخی ناملایمات و کج اندیشی ها و فشار ها همان طور خدمات را با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مهاجرت پزشکان اردبیلی نگران کننده شد

آمار مهاجرت پزشکان اردبیلی نگران کننده شد