مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-20اقتصادي

ضعف جهاد کشاورزی همدان در ابلاغ ممنوعیت کشت دوم


دادستان همدان از ضعف جهاد کشاورزی در اطلاع رسانی برای ممنوعیت کشت دوم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛حسن خانجانی موقر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جدی بودن کمبود آب و کاهش سطح ذخایر آبی در استان، به اقدامات انجام گرفته از سوی دادستانی اشاره کرد و افزود: در مردادماه سال گذشته و چهاردهم مردادماه جاری از سد تالوار و اجرای پروژه انتقال آب از تالوار به همدان بازدید به عمل آمد و دستورات لازم برای تسریع در نهایی شدن طرح داده شده است.

وی از برگزاری جلسات مکرر درباره مدیریت بحران آب و حضور در این جلسات خبر داد و اظهار کرد: با رصد و نظارت بر عملکرد مدیران شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان، سعی بر آن شد تا مشکل کم آبی تا حدودی کاهش یابد.

دادستان همدان افزود: یکی از مشکلات اساسی نامتوازن بودن و بی عدالتی در توزیع آب است که یک اشکال زیرساختی دارد و تاکید شده، مشکل موجود برطرف شود و همه مردم به یک اندازه در بهره مندی از آب موجود و یا قطع آن سهیم باشند.

  وی عنوان کرد: تذکرات متعددی نیز به مدیران مربوطه در راستای وظایف خود داده شده، اینکه اگر قرار است با توجه به کمبود آب، قطعی آب باشد به طور عادلانه انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف جهاد کشاورزی همدان در ابلاغ ممنوعیت کشت دوم

ضعف جهاد کشاورزی همدان در ابلاغ ممنوعیت کشت دوم