مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-20سياسي

برپایی میز خدمت در دنا/فرماندار: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست


هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست و همه وقته در خدمت مردم هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، میز خدمت همه ادارات شهرستان دنا برای پاسخگویی به انتقادات و مشکلات مردم در محل مسجد جامع با حضور شریفی مدیرکل بازرسی استانداری و فرماندار دنا برپا گردید.

شریفی مدیرکل بازرسی استانداری  با حضور در برنامه میز خدمت مدیران شهرستان دنا گفت: انسان اگر در مسیر دین و اباعبدلله حرکت کند آنقدر پیشرفت می کند که فقط خداوند می داند چه سعادتی در هر دو دنیا نصیبش خواهد شد.

وی گفت: اگر انسان در مسیر درست الهی حرکت کرد در زندگی خویش  خدا را ملاک قرار می دهد و قطعا راه و روش اهل بیت را فرا می گیرد و اگر مسیر بد را انتخاب کند آن موقع است که از چهارپایان پست تر می شود، انسان با هدف خلق شده است و امام حسین می خواهد  که ما راه درست و الهی را انتخاب کنیم و ادامه دهیم.

این مسئول افزود: اگر بخواهیم حادثه عاشورا را در ذهن خود تحلیل کنیم و 24ساعته پاسخگوی مشکلات و انتقادات مردم است و قطعا پاسخگو هستیم و برای حل مشکلات مردم  پیگیری خواهیم کرد.

مدیر کل بازرسی استانداری گفت: اگر شهروندان در خصوص مدیران گلایه مند هستند و مطمئن هستند که در حق آنها جفا شده و مدیر مربوطه ترک فعل کرده، می توانند با اسناد و مدارک به ما مراجعه کنند و مطمئن باشند که ما پیگیری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت در دنا/فرماندار: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست

برپایی میز خدمت در دنا/فرماندار: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست