مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 18:572022-08-20حوادث

غرق شدن 3 نفر در ساحل چابکسر گیلان


سه نفر 2 مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر که شامل 2 مرد و یک زن بودند نیز توسط تیم های اورژانس پیش بیمارستانی منطقه شهرستان رودسر ضمن امدادرسانی به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر انتقال داده شدند.

- سه نفر 2 مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر که شامل 2 مرد و یک زن بودند نیز توسط تیم های اورژانس پیش بیمارستانی منطقه شهرستان رودسر ضمن امدادرسانی به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر انتقال داده شدند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان گفت: سه نفر عصر امروز شنبه به دلیل غرق شدگی در در دریا حوالی چابکسر شهرستان رودسر جان باختند و سه نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان،  پیمان اسدی گفت: با دریافت گزارش مبنی بر غرق شدگی 6 نفر در چابکسر؛ روستای اوشیان بلافاصله نیروهای اورژانس برای ارایه خدمات امدادی به محل اعزام شدند.

  وی افزود: در این حادثه سه نفر 2 مرد و یک زن جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر که شامل 2 مرد و یک زن بودند نیز توسط تیم های اورژانس پیش بیمارستانی منطقه شهرستان رودسر ضمن امدادرسانی به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 3 نفر در ساحل چابکسر گیلان

غرق شدن 3 نفر در ساحل چابکسر گیلان