مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-20اقتصادي

گازرسانی به 517 روستا در ایلام/ 99 روستای دیگر استان در دست اقدام است


سرپرست شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای گازرسانی در این استان تاکنون، 517 روستا در اقصی نقاط استان گازدار شده است، گفت: هم اکنون کار گازرسانی به 99 روستای دیگر در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز محمود کشاورز سرپرست از شرکت گاز استان ایلام افزود: از مجموع 624 روستای استان، 517 روستا گازدار شده و 99 روستای دیگر در دست اقدام است که با اتمام این تعداد ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی استان به 99 درصد می رسد که از ضریب کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش جهادی همکاران، خوشبختانه به مناطق محروم و یا در حال توسعه توجّه ویژه ای شده است، اظهار داشت: شرکت گاز نقش مهمی در توسعه پایدار روستاها دارد و خدمات دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، رونق اقتصادی در روستاها و کاهش هزینه های خدمات برای خانوارها می شود.

سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: با پیشرفت گازرسانی در سطح استان، تغییر فاز این مجموعه از یک شرکت پروژه محور به یک شرکت بهره بردار ضروری است.

کشاورز خاطر نشان کرد: این تغییر استراتژی با بهینه سازی سیستم ها و گسترش دولت الکترونیک در این شرکت آغاز شده و در آینده نزدیک نیز باقیمانده این تغییرات ضروری استمرار خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 517 روستا در ایلام/ 99 روستای دیگر استان در دست اقدام است

گازرسانی به 517 روستا در ایلام/ 99 روستای دیگر استان در دست اقدام است