مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 19:072022-08-20ورزشي

سروقامتان ایران جهانی شدند / تایلند چهارمین قربانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،تیم های ملی والیبال نوجوانان ایران و تایلند در چهارمین و آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا، - نوجوانان ایران با برتری مقابل تایلند به مسابقات جهانی راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،تیم های ملی والیبال نوجوانان ایران و تایلند در چهارمین و آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا، امروز ( شنبه 29 مرداد) به مصاف هم رفتند که تیم ایران موفق به شکست 3 بر یک حریف خود شد.

محمد وکیلی مانند دیدارهای قبلی از طاها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.

تایلندی ها که با 3 شکست متوالی در دور نخست به مرحله پلی آف به چشم شانس دوباره نگاه می کردند در ست نخست با تمام توان مقابل ایران قرار گرفتند و شاگردان وکیلی هم که حریف خود را دستکم گرفته بودند، 24 بر 26 باختند.

در ست دوم اما جریان بازی کاملا عوض شد و بازیکنان ایران، راه های نفوذ تایلند را بستند و با اسپک های موثر خود 25 بر 13 برنده شدند.

ست سوم نیز جریانی مشابه ست دوم داشت و سرمربی تایلند با وجود تغییراتی که در تیمش داد با حساب 19 بر 25 شاهد شکست یارانش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروقامتان ایران جهانی شدند / تایلند چهارمین قربانی

سروقامتان ایران جهانی شدند / تایلند چهارمین قربانی