مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-20سياسي

بازدید دادستان اهواز از مناطق محروم و حاشیه نشین


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان پس از حضور در محله های کوی علوی و ملاشیه اهواز و رصد مشکلات این دو منطقه، در جلسه بررسی رفع مشکلات آن ها شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان،امروز در  ادامه بازدیدهای خود از مناطق محروم و حاشیه اهواز،از منطقه ملاشیه اهواز بازدید و از نزدیک با مردم آن دیدار و مطالبات آنان را درخصوص رفع محرومیت ها دریافت کرد.

وی سپس در دیدار صمیمانه با گروه های جهادی و فرهنگی درحوزه بسیج این منطقه،در جریان مشکلات منطقه و اقدامات گروه های جهادی و قرارگاه فرهنگی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد باتوجه به اقدامات سابق دادستانی مرکز استان در پیگیری رفع برخی مشکلات و تشکیل جلسات آتی با نهادهای خدماتی مکلف به ارائه خدمات،در خصوص طرح های نیمه تمام ازجمله مسائل فاضلاب، آسفالت خیابان ها،تکمیل فرهنگسرای منطقه،تعیین تکلیف اراضی رها شده و زباله و نخاله های ساختمانی و بهبهود امنیت منطقه، پیگیری های لازم به عمل آید.

جعفری چگنی در ادامه از کلانتری 28 اهواز نیز بازدید کرد و آخرین وضعیت انتظامی آن مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با حضور میدانی در منطقه کوی علوی اهواز و رصد مشکلات این منطقه، در جلسه بررسی مشکلات و معضلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان اهواز از مناطق محروم و حاشیه نشین

بازدید دادستان اهواز از مناطق محروم و حاشیه نشین