مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-20سياسي

دانش آموزان جنگ ترکیبی امروز را باور کنند


فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه دانش آموزان باید جنگ ترکیبی امروز را باور کنند، گفت: فرماندهان واحدهای مقاومت باید آسیب های هر مدرسه را شناسایی و برای آن ها راهکارهای مطلوبی را پیدا کنند.

- سردار موحد:  عاشورا متوقف به زمان نیست/ دانش آموزان جنگ ترکیبی امروز را باور کنند فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست گفت: عاشورا زمان نیست که متوقف شود و فقط ما به دنبال گرامیداشت یک روز در گذشته نیستیم بلکه عاشورا هر سال همان عاشورای سال 61 هجری است چراکه درگیری بین حق و باطل همچنان وجود دارد و این درگیری تا آخر الزمان استمرار دارد و ما باید بدانیم که در کدام جبهه قرار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا موحد امروز در همایش افتتاحیه دوره آموزشی ولایت که در دبیرستان آزادگان کهک برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز کودتای 28 مرداد عنوان کرد: برخی از افراد همانند مصدق که به سراغ آمریکایی ها هم رفتند نتوانستند به نتیجه برسند چراکه آمریکایی ها به مصدق ها هم راضی نیستند بلکه نوکر می خواهند تا دست بسته تسلیم آن ها شود.

  وی با بیان اینکه مشکل آمریکا با نفس و اصل انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اینکه یک دولتی برای خودش تصمیم بگیرد و به آمریکا بگویید نه برای آمریکا قابل پذیرش نیست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان جنگ ترکیبی امروز را باور کنند

دانش آموزان جنگ ترکیبی امروز را باور کنند