مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-20اقتصادي

شرکت های دانش بنیان تسهیلات کم بهره می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان امشب در بازدید از پارک فاوا در استان سمنان اظهار کرد: نیروی انسانی و جوانان صاحب ایده، ظرفیت و فرصت بسیار ارزنده ای برای استان سمنان هستند.

وی تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال از جمله مؤلفه هایی است باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای پیشبرد اهداف کسب و کار مجازی در این حوزه سرمایه گذاری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اضافه کرد: 166 شرکت فعال در حوزه مختلف در استان با رویکرد های متفاوت در حال فعالیت هستند.

صادقی ادامه داد: تجاری سازی در گرو توجه به مسأله محوری در استان محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: بستر مجازی یکی از راهکار های محرومیت زدایی در استان است که از طریق فناوری های نوین و اقتصاد دیجیتال می توان در این خصوص اقدام کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: برای اولین بار در استان و کشور در قالب تبصره 16 قانون بودجه، 100 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای شرکت های دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال در استان در نظر گرفته شده است.

صادقی بیان کرد: نیاز است تا از ظرفیت شتاب دهنده ها برای پیشبرد اهداف حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان تسهیلات کم بهره می گیرند

شرکت های دانش بنیان تسهیلات کم بهره می گیرند