مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-20سياسي

توسعه سند رسمی سیاست اصلی قوه قضاییه است


رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه اجرای کامل قانون جامع حدنگار از زمین خواری جلوگیری می کند ، گفت: توسعه سند رسمی اسناد و املاک و ثبت رسمی مالکیت مردم در کاداستر از سیاست های اصلی قوه قضاییه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، غلامعلی دهشیری در جلسه قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی شهید سلیمانی به ریاست استاندار یزد اظهار کرد: توسعه سند رسمی اسناد و املاک و ثبت رسمی مالکیت مردم در کاداستر از سیاست های اصلی قوه قضاییه است و در دیدار سران این قوه با مقام معظم رهبری هم ، معظم له بر این موضوع برای جلوگیری از زمین خواری تاکید کردند.

وی با اشاره به روند اجرای قانون جامع حدنگار در کشور و لزوم اقناع بهتر مردم در این خصوص افزود: متاسفانه اجرای این قانون روندی نامتعارف داشته و باید طی مدت پنج سال انجام می شد ولی با کندی در حال ادامه است و اگر واقعا این قانون در استان یزد مکرر مطرح و توسط مدیران و مردم اجرا می شد ، بسیاری از معضلات فعلی را نخواهیم داشت.

  رییس کل دادگستری استان یزد گفت: باید هر گونه خدماتی به کشاورزان مبتنی بر ارائه سند حدنگاری ( تک برگ کاداستری) باشد و ارگانهای دولتی نیز برابر قانون ، بدون ارائه این سند ، حق ارائه خدمات ندارند و برای تشویق مراجعه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه سند رسمی سیاست اصلی قوه قضاییه است

توسعه سند رسمی سیاست اصلی قوه قضاییه است