مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-21سياسي

پیشرفت 53 درصدی کارخانه قند یاسوج / احتمال راه اندازی مجدد کارخانه تا پایان سال جاری


شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای کارخانه قند یاسوج گفت: - وی با اشاره به پیشرفت احیای کارخانه گفت: در حال حاضر به صورت قسمت به قسمت در بخش های از کارخانه که نیاز به تعمیر اساسی دارد پیش میرویم.

نادری یادآور شد: ما برای روند پیشرفت احیای کارخانه قند یاسوج را بیش از یک سال ترسیم کرده بودیم، اما امکان دارد تا پایان سال جاری کار های اورهال کارخانه انجام شود و به امید خداوند بحث راه اندازی مجدد کارخانه را داشته باشیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه مدیریت کارخانه افزود: کارخانه قند یاسوج زیر نظر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و ذیل قوانین ستاد پیش خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، عملیات اجرایی کارخانه قند یاسوج در سال 1344 و با ظرفیت اسمی تولید روزانه یک هزار تن قند و شکر آغاز شد و در سال 1346 به بهره برداری رسید.

پس از مدتی این کارخانه با معضلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد و سرانجام از سال 1387 فعالیت خود را به طور مجدد آغاز کرد، اما سایه مشکلاتی همچون معوق ماندن حقوق، مزایا و بیمه کارگران، قدیمی بودن تجهیزات، کمبود اعتبار برای نوسازی قطعات فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 53 درصدی کارخانه قند یاسوج / احتمال راه اندازی مجدد کارخانه تا پایان سال جاری

پیشرفت 53 درصدی کارخانه قند یاسوج / احتمال راه اندازی مجدد کارخانه تا پایان سال جاری