مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:022022-08-21سياسي

تلاش برای نصب مولدهای تامین برق در منطقه کورده و دژگاه به بار نشست


تلاش شبانه روزی برای تامین برق همه مناطق استان فارس، اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خنج، با حضور مسئولان شرکت برق منطقه ای، دو دستگاه دیزل ژنراتور برای رفع افت ولتاژ در منطقه کورده شهرستان خنج تامین و نصب شد.

 حقیقی در روند نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور های جدید در منطقه کورده شهرستان خنج با تقدیر از تلاش شبانه روزی مهندسان و متخصصان و دست اندرکاران راه اندازی این دو مولد اظهار داشت: تلاش شبانه روزی برای تامین برق همه مناطق استان  فارس و جنوب کشور برای ما یک اولویت است و در این راستا از همه ظرفیت های قانونی استفاده می شود تا شهروندان و روستاییان در بهترین شرایط تامین برق دایم و تثبیت شده باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با اشاره به اینکه تابستان پرمصرف و با تنش تامین برق را در حال سپری کردن هستیم، اضافه کرد : امسال علاوه بر تامین برق مشترکان خانگی که به عنوان یک ضرورت سعی شد از خاموشی در این مناطق جلوگیری شود ، برق واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی نیز مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یک اولویت به آن پرداخته شد.

حقیقی با اشاره به آماری در تامین برق صنعتی کشور گفت : آن طور که آمار کوتاه مدت با تامین دو دستگاه مولد دیزل تامین برق این منطقه را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای نصب مولدهای تامین برق در منطقه کورده و دژگاه به بار نشست

تلاش برای نصب مولدهای تامین برق در منطقه کورده و دژگاه به بار نشست