مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-21ورزشي

دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بانوان


رییس هیات فوتبال استان از دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی زیر 17 سال بانوان کشورمان خبر داد.

- عباس صوفی، رییس هیات فوتبال استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیتا خزایی فوتبالیست مستعد نهاوندی که چندی پیش به اردوی انتخابی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان دعوت شده بود، با درخشش خود از سوی کادرفنی به دور بعدی این اردو نیز فرا خوانده شد.

وی با بیان اینکه در این اردو 32 بازیکن حضور خواهند داشت، عنوان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشورمان از امروز در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در مرحله قبلی اردوی تیم ملی علاوه بر خزایی، از همدان نیکا دهپیازی، تارا مومیوند، پانته آ بهرامی و ساغر عبدالباقی هم حضور داشتند.

  صوفی با تقدیر از زحمات فریبا ترک مربی فوتبال بانوان استان تصریح کرد: بیتا خزایی امسال در ترکیب تیم بانوان استان در لیگ دسته دوم کشور حضور داشت و در کنار دیگر نفرات بازی های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

  وی در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه بانوان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر فوتبال بانوان همدان رشد چشمگیری داشته و دعوت از بانوان استان به تیم های ملی و همچنین نتایج خوب تیم استان در لیگ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بانوان

دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بانوان