مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-21پزشكي

عین اللهی: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، با اشاره به نقش آفرینی وزارت بهداشت در سیاست های جمعیتی، - وزیر بهداشت، بر ضرورت تجهیز مراکز درمان ناباروری به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین نابارور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، در سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت، با اشاره به نقش آفرینی وزارت بهداشت در سیاست های جمعیتی، اظهار داشت: اولویت اول تخصیص و توزیع منابع در پروژه های عمرانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور باید با طرح های حوزه جمعیت و خدمات درمان ناباروری باشد.

وی تاکید کرد: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین باشد و همه امور از جمله آزمایش های تخصصی باید در همین مراکز انجام و از ارجاع زوجین به بیرون از مراکز، پرهیز شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه لازم است وضعیت موجود و برنامه گسترش مراکز درمان ناباروری توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تهیه شود، گفت: اقدامات تشویقی جهت حمایت از مراکز و افراد فعال در درمان ناباروری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات باشد

عین اللهی: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات باشد