مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-21اقتصادي

اجرای 58 پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت : برای سال 1401 پروژه های مهم و کلیدی دستگاه های اجرایی را احصا می کنیم که در این زمینه 58 پروژه در قالب 16 دستگاه اجرایی دسته بندی و تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی،روز گذشته در کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سهم اعتبارات استانی و خیرین برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان از سهم اعتبارات ملی بهتر محقق شده که یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد است.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها چند منبعی بودند، گفت: از مجموع پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان چهار پروژه توسط خیرین، 14 پروژه از محل منابع ملی و 22 پروژه از محل منابع استانی تامین اعتبار شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: برای تعریف پروژه های اقتصاد مقاومتی سال جاری باید ابتدا پروژه های سال قبل تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای سال 1401 پروژه های مهم و کلیدی دستگاه های اجرایی را احصا کنیم که در این زمینه 58 پروژه در قالب 16 دستگاه اجرایی دسته بندی و تعریف شده است.

جهانشاهی اظهار داشت: تلاش می کنیم از همه منابع استانی برای اجرای این پروژه ها اعتبار تامین کنیم تا شاهد بهره برداری پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 58 پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی

اجرای 58 پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی