مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-21سياسي

هشدار عضو شورای شهر در مورد خالی بودن انبارهای آتش نشانی از تجهیزات


این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در طول روز حدود 400عملیات انجام می دهد، ادامه داد: متاسفانه این سازمان با کمبود 3900نیرو مواجه است و باید به آن رسیدگی شود.

- این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی در طول روز حدود 400عملیات انجام می دهد، ادامه داد: متاسفانه این سازمان با کمبود 3900نیرو مواجه است و باید به آن رسیدگی شود.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نسبت به خالی بودن انبارهای سازمان آتش نشانی از تجهیزات هشدار داد و گفت: ممکن است حتی تا پایان سال به ابتدایی ترین تجهیزات همچون لباس آتش نشانی محتاج شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از سازمان آتش نشانی در تذکری خطاب به شهردار و معاون منابع شهرداری اظهار کرد: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی از تجهیزات است و اگر به قید فوریت به آن رسیدگی نشود تا پایان سال دچار بحران خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به ابتدایی ترین لوازم از جمله لباس آتش نشانی هم نیاز فوری داریم، افزود: خودروهای آتش نشانی فاقد بیمه بدنه هستند و آنجایی که این خودروها امدادی و عملیاتی هستند و به دلیل سرعت بالا امکان وقوع حادثه وجود دارد، لذا ضرورت دارد فورا به موضوع بیمه بدنه این خودروها رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار عضو شورای شهر در مورد خالی بودن انبارهای آتش نشانی از تجهیزات

هشدار عضو شورای شهر در مورد خالی بودن انبارهای آتش نشانی از تجهیزات