مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-21سياسي

انبارهای آتش نشانی خالی از تجهیزات/سرانجام تعاونی مسکن پرسنل آتش نشانی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه انبارهای آتش نشانی خالی از تجهیزات است، گفت: ماشین های سازمان آتش نشانی باید بیمه بدنه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سوده نجفی عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران در خصوص بازدیدی که از سازمان اتش نشانی داشت، گفت: انبارهای سازمان اتش نشانی خالی از تجهیزات است و اگر به قید فوریت به آن رسیدگی نشود تا پایان سال دچار بحران خواهیم شد.

در شرایط فعلی به ابتدایی ترین لوازم از حمله لباس آتش نشانی هم نیاز فوری داریم.

نجفی با اشاره به اینکه  خودروهای آتش نشانی فاقد بیمه بدنه هستند ادامه داد: از آنجایی که این خودروها امدادی و عملیاتی هستند و به دلیل سرعت بالا امکان وقوع حادثه وجود دارد، لذا ضرورت دارد فورا به موضوع بیمه بدنه این خودروها رسیدگی شود.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکیدبر اینکه سازمان اتش نشانی و ایستگاه های آن فاقد نیروی خدماتی هستند و کارهای خدماتی و حتی نظافت سرویس های بهداشتی توسط پرسنل خودم صورت می گیرد از فروزنده خواست در اسرع وقت به این موضوع ورود کرده و این معضل را برطرف کند.

وی در خصوص ورود عوارض تجهیزات سازمان اتش نشانی عنوان کرد: همه خودروهای وارداتی مشمول عوارض می شوند اما از آنجایی که خودروهای این سازمان عملیاتی و امدادی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای آتش نشانی خالی از تجهیزات/سرانجام تعاونی مسکن پرسنل آتش نشانی

انبارهای آتش نشانی خالی از تجهیزات/سرانجام تعاونی مسکن پرسنل آتش نشانی