مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-21اقتصادي

26 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان قم فعال است


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: 26 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری با 912 عضو در شهرستان ها و مراکز استان فعال است.

- کاظم شکوریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فعالیت 26صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در قم اظهار کرد: 912 عضو شامل 40 زن سرپرست خانواده و 872 نفر عضو عادی در صندوق های خرد محلی زنان روستایی در سطح استان قم عضویت دارند که عمده فعالیت آنها دامداری،قالی بافی،صنایع تبدیلی و فرآوری لبنیات میباشد.

 وی ادامه داد: این صندوق ها در مناطق حومه، سلفچگان، قنوات، قمرود، قاهان، جعفریه، کهک و دستجرد، پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی به زنان روستایی را برعهده دارند.

  مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، تشکل هایی هستند که از سوی دفتر واحد توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در سطح روستاها ایجاد و با این امکان زمینه دسترسی به منابع مالی، استفاده آسان و سریع این قشر از تسهیلات کم بهره برای فعالیت های کشاورزی امکان پذیر شده است.

  شکوریان گفت: در این صندوق ها تسهیلات برای انجام اقدامات کشاورزی و تولیدی با اولویت فعالیت های گروهی پرداخت و در اختیار زنان روستایی و عشایری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان قم فعال است

26 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان قم فعال است