مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-21سياسي

آزمون های بورد کشوری بهترین ها را غربال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرح اشرف زاده، دبیر هیئت ممتحنه بورد تخصصی رشته تخصصی کودکان در حاشیه فرایند طراحی سوالات شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و ششمین دوره آزمون فوق تخصصی پزشکی کشور ضمن مقایسه این دوره از آزمون های .

- دبیر هیئت ممتحنه بورد تخصصی کودکان با اشاره به اینکه در طراحی سوالات آزمون های بورد کتاب های مرجع مورد توجه اند، گفت: در این آزمون ها بهترین ها غربال خواهند شد تا بهترین خدمت با بالاترین سطح کیفی به مردم ارائه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرح اشرف زاده، دبیر هیئت ممتحنه بورد تخصصی رشته تخصصی کودکان در حاشیه فرایند طراحی سوالات شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و ششمین دوره آزمون فوق تخصصی پزشکی کشور ضمن مقایسه این دوره از آزمون های بورد با سال های گذشته اظهار کرد: در سالی که گذشت به دلیل شرایط ویژه کرونا، آزمون ها به صورت منطقه ای برگزار شد.

وی سطح کیفی سوالات آزمون های بورد 1401 را بالاتر از سالهای قبل عنوان کرد و افزود: در کیفیت سوالات نیز میزان سوالات مناسب طرح شده درصد بالاتری را در مقایسه با سال گذشته به خود اختصاص داد.

اشرف زاده با اشاره به این که آزمون های بورد خصوصا در رشته های پایه بالینی پزشکی تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت خدمت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های بورد کشوری بهترین ها را غربال می کند

آزمون های بورد کشوری بهترین ها را غربال می کند