مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-21اقتصادي

افتتاح 27 طرح زیرساختی به مناسبت هفته دولت در تفت


فرماندار تفت با بیان این که تأمین آب پایدار مهمترین دغدغه این شهرستان است، گفت: در هفته دولت امسال 27 طرح زیرساختی در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد دهشیری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در مرکز استان برگزار شده است، با بیان این که تفت یکی از شهرستان های ییلاقی استان است، اظهار کرد: تفت دارای اقلیمی متنوع  طبیعی و اجتماعی است.

وی افزود: بزرگترین دغدغه مردم تفت مسئله آب است و در مدیریت این شهرستان نیز بحث برنامه ریزی زیربنایی با اولویت تأمین منابع آبی پایدار را مد نظر داریم.

فرماندار تفت با اشاره به اهمیت وجود ظرفیت های مختلف، محور توسعه پایدار این شهرستان را گردشگری دانست و گفت: تفت شهرستانی صنعتی و معدنی نیست.

  دهشیری بهره برداری از طرح های مخابراتی و رادیویی، راه اندازی تسویه خانه شهرک صنعتی و حفر چاه های متعدد برای کاهش تنش آبی از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 50 عنوان طرح زیرساختی در شهرستان تفت آماده بهره برداری است.

فرماندار تفت در پایان با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته دولت، گفت: در هفته دولت امسال از تعداد کل طرح های در دستور کار، 27 طرح با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 طرح زیرساختی به مناسبت هفته دولت در تفت

افتتاح 27 طرح زیرساختی به مناسبت هفته دولت در تفت