مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-21اجتماعي

تایید تلفات کل و بز های وحشی البرز بر اثر طاعون نشخوارکنندگان کوچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق آخرین آمار که در اوایل تیر امسال در منطقه شکارممنوع طالقان ارائه شد میزان تلفات این بیماری در بین جمعیت کل و بز وحشی 6 راس بود که اقدامات کنترلی .

- سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست مطرح کرد تایید تلفات کل و بز های وحشی البرز بر اثر طاعون نشخوارکنندگان کوچک غلامرضا ابدالی گفت: با شیوع دوباره طاعون نشخوارکنندگان کوچک در زیستگاه های استان البرز، در روز 29 مرداد این بیماری از سوی دامپزشکی البرز تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق آخرین آمار که در اوایل تیر امسال در منطقه شکارممنوع طالقان ارائه شد میزان تلفات این بیماری در بین جمعیت کل و بز وحشی 6 راس بود که اقدامات کنترلی و پیشگیرانه با همکاری دستگاه های مرتبط همچون دامپزشکی، امور عشایری و منابع طبیعی و گروه های کوهنوردی به خوبی انجام شد.

وی عنوان کرد: پس از تایید شیوع طاعون نشخوارکنندگان در زیستگاه های استان بلافاصله اقدامات کنترلی شامل خروج فوری دام های عشایر و دامداران از زیستگاه ها و مناطق آلوده و جلوگیری از تقابل دام های اهلی و وحشی در استان در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید تلفات کل و بز های وحشی البرز بر اثر طاعون نشخوارکنندگان کوچک

تایید تلفات کل و بز های وحشی البرز بر اثر طاعون نشخوارکنندگان کوچک