مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-21سياسي

فزایش سطح علمی آزمون های بورد، دسترسی به خدمات سلامت را بهبود می بخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید وحید حسینی در حاشیه فرایند طراحی سوالات شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و ششمین دوره آزمون فوق تخصصی پزشکی کشور با اشاره به تفاوت این دوره از آزمون های بورد با سایر دوره ها اظهارکرد: - دبیر بورد جراحی عمومی گفت: ارتقای سطح علمی آزمون ها راهکار مناسبی برای دسترسی مناسب ترمردم به خدمات سلامت محور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر سید وحید حسینی در حاشیه فرایند طراحی سوالات شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و ششمین دوره آزمون فوق تخصصی پزشکی کشور با اشاره به تفاوت این دوره از آزمون های بورد با سایر دوره ها اظهارکرد: در سه سال گذشته آزمون های بورد به صورت منطقه ای برگزار می شد، با مرکزی شدن این آزمون ها به مراتب کیفیت برگزاری آزمون ها نیز ارتقا یافته است.

وی افزود: بورد جراحی تا سه سال قبل در سه منطقه اجرا می شد و این موضوع منجر به افزایش تعداد اعضای بورد و کاهش کیفیت طراحی سوالات شده بود، خوشبختانه در سال جاری با اصلاح فرایندها کیفیت طراحی و برگزاری آزمون ها به شکل قابل توجهی ارتقا یافته است.

وی با بیان این که آزمون های بورد ملاک آموزش درعلوم پزشکی است خاطرنشان کرد: زمانی که سوالی طراحی می شود دستیاران سالهای بعد نیز با روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فزایش سطح علمی آزمون های بورد، دسترسی به خدمات سلامت را بهبود می بخشد

فزایش سطح علمی آزمون های بورد، دسترسی به خدمات سلامت را بهبود می بخشد