مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-21سياسي

مورد عجیب آتش نشانان تهرانی


عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان به صورت مداوم در معرض حریق و سوختگی هستند، گفت: بیمه کارکنان سازمان آتش نشانی با هیچ بیمارستان سوانح و سوختگی قرارداد ندارد و خود یک چالش بسیار بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایناک به نقل از ایسنا، سوده نجفی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از سازمان آتش نشانی در تذکری خطاب به شهردار و معاون منابع شهرداری اظهار کرد: انبارهای سازمان آتش نشانی خالی از تجهیزات است و اگر به قید فوریت به آن رسیدگی نشود تا پایان سال دچار بحران خواهیم شد.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی به ابتدایی ترین لوازم از جمله لباس آتش نشانی هم نیاز فوری داریم، افزود: خودروهای آتش نشانی فاقد بیمه بدنه هستند و آنجایی که این خودروها امدادی و عملیاتی هستند و به دلیل سرعت بالا امکان وقوع حادثه وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد فورا به موضوع بیمه بدنه این خودروها رسیدگی شود.

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی و ایستگاه های آن فاقد نیروی خدماتی هستند و کارهای خدماتی و حتی نظافت سرویس های بهداشتی توسط کارکنان خدوم صورت می گیرد از فروزنده معاون شهردار تهران خواست در اسرع وقت به این موضوع ورود کرده و این معضل را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد عجیب آتش نشانان تهرانی

مورد عجیب آتش نشانان تهرانی