مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-21اقتصادي

کاهش قیمت سیمان در تیرماه/برق صنعت سیمان به خوبی تامین شد


دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به شرایط مطلوب تامین برق در سال جاری گفت:بر اساس آمار بورس قیمت سیمان کاهش یافته و در بازار آزاد نیز تغییر قیمت محسوسی در سیمان دیده نشد و روند کاهشی بود.

- عبدالرضا شیخان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به شرایط سیمان در بازار این کالای استراتژیک اظهار داشت: با توجه به توافق صورت گرفته با نامحدود برق دریافت کرد و به تولید پرداخت.

وی در تشریح شرایط بازار سیمان گفت: در بازار سیمان، بر اساس آمار بورس کالا نه تنها رشد قیمتی نداشتیم بلکه با کاهش قیمت هر  تن سیمان در بازه های زمانی مواجه شدیم، در بازار آزاد نیز تغییر قیمت محسوسی در سیمان دیده نشد.

شیخان با اشاره به روند تقاضا گفت: تقاضا تغییر محسوسی را تجربه نکرد و مطابق انتظار در بازار تقاضای سیمان داشتیم اما با عرضه مناسب قیمت سیمان کنترل شد.

*شرایط تامین برق سیمان بسیار بهتر از سال گذشته بود این مقام مسئول، با اشاره به تفاوت های تامین برق در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری تامین برق به لحاظ حجم تحویل انرژی برق و همچنین برنامه ریزی و مدیریت انجام شده، بسیار بهتر از سال گذشته عمل شده و نتیجه این مسئله در بازار کنترل شده سیمان روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت سیمان در تیرماه/برق صنعت سیمان به خوبی تامین شد

کاهش قیمت سیمان در تیرماه/برق صنعت سیمان به خوبی تامین شد