مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-21سياسي

افزایش 6000 اتوبوس و بیش از 2000 واگن مترو در پایتخت


نایب رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای تهران از افزایش 6000 اتوبوس و بیش از 2000 واگن مترو در پایتخت در یک بازه زمانی 4 ساله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری نایب رییس کمیسیون حمل ونقل ترافیک با همراهی شورای اسلامی شهر، در تلاش برای تحقق این درخواست به حق شهروندان هستند.

شهردار منطقه9؛ مترو، پادگان جی و شاخه غربی یادگار امام(ره) اولویت های غرب تهران  در ادامه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 با اشاره به انجام امور زیربنایی در غرب پایتخت گفت: با شروع کار خود در منطقه تلاش کرده ایم با بازدید های مکرر میدانی در محلات و ارتباط چهره به چهره با شهروندان در کنار رسیدگی به امور نگهداشت شهر و پی گیری مباحث خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی که از وظایف ذاتی مجموعه شهریست، امور زیر بنایی را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: مقوله احداث ایستگاه مترو در محلات پرتراکم منطقه9 با اتصال به خطوط 4 و 8 ، توافق مجموعه شهری با وزارت دفاع در خصوص پادگان جی و اختصاص سهم 65درصدی اراضی مذکور به شهرداری و شروع عملیات اجرایی پروژه ادامه شاخه غربی یادگار امام(ره) از جمله مباحث کلانی است که در منطقه9 با جدیت پیگیر آن هستیم تا بزودی با یاری خداوند تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6000 اتوبوس و بیش از 2000 واگن مترو در پایتخت

افزایش 6000 اتوبوس و بیش از 2000 واگن مترو در پایتخت