مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-21فرهنگي

کیومرث عباسی قصری تشییع شد/ شباهت این شاعر با شهریار


مراسم تشییع و وداع با مرحوم کیومرث عباسی قصری غزلسرای معاصر صبح امروز در حوزه هنری با حضور جمعی از هنرمندان و شاعران و مدیران فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم تشییع و وداع با پیکر مرحوم کیومرث عباسی قصری غزلسرای معاصر صبح امروز در حوزه هنری با حضور جمعی از هنرمندان و شاعران  و مدیران فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای برنامه عباس محمدی مرکز مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری ضمن بیان تسلیت درگذشت مرحوم عباسی قصری گفت: شاید او به اندازه جایگاه شعرهایش قدر ندید و تاریخ قطعاً بخشی از شعرها را با خودش همراه خواهد کرد و به آیندگان خواهد رساند و نام وی ماندگار می شود.

عباسی قصری انسانی بی حاشیه، آرام و با حسن خلق و همیشه خندان و سر به زیر بود، هرچند شعرهای سربلندی خلق کرد و شعرهای بلند مرتبه ای درباره اهل بیت (ع) سرود.

در ادامه محمدرضا ترکی با اشاره به جایگاه مرگ در میان زندگی روزمره و علاقه فطری که به جاودانگی داریم، گفت: واقعیت این است که ما هنوز مرگ را باور نکرده ایم و ما علاقه فطری برای جاودانگی داریم چرا که جاودانه هستیم و در این میان شاعران جاودانه تر هستند چرا که سروکارشان با کلمه است و کلمه یک حقیقت ازلی و ابدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث عباسی قصری تشییع شد/ شباهت این شاعر با شهریار

کیومرث عباسی قصری تشییع شد/ شباهت این شاعر با شهریار