مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-21اقتصادي

بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در مسکو فردا افتتاح می شود


در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با 1700 متر سالن اختصاصی و 900 متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با 1700 متر سالن اختصاصی و 900 متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.

وی گفت: در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که فردا در مسکو برگزار میشود، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان حضور خواهد داشت.

سخنگوی صمت افزود: بیش از 40 شرکت قطعه ساز و دو شرکت ایران خودرو و سایپا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو غرفه دارند و بیش از 60 نفر از قطعه سازان کشور در قالب هیئت های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و کارخانجات قطعه سازی و خودروسازی روسی، جلسات با طرف های روس و خودروسازان این کشور بر اساس منافع و نیاز های طرفین مذاکره و تعامل خواهند داشت.

قالیباف تاکید کرد در این نمایشگاه 4 روزه، مرکز تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی در حوزه قطعه سازی و خودرو در نظر گرفته شده است که پیش بینی می شود یا توجه به تحریم صنعت خودروسازی روسیه شرکت های روسی از ظرفیت بالای کشورمان در قطعه سازی استفاده کنند.

وی ادامه داد: مذاکراتی نیز در خصوص ایجاد پلتفرم مشترک بین ایران و روسیه یا ایران، روسیه و چین در حال انجام است که چشم انداز خوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در مسکو فردا افتتاح می شود

بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در مسکو فردا افتتاح می شود