مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-21سياسي

86 هکتار از اراضی ملی در پارسیان هرمزگان رفع تصرف شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف 86 هکتار از اراضی ملی در شهر کوشکنار از توابع شهرستان پارسیان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری در ابتدای سال 1401 مبنی بر لزوم اهتمام هرچه بیشتر در خصوص صیانت از حقوق عامه به ویژه در امر مقابله با تصرفات غیرمجاز و تغییرکاربری اراضی، به دستور رییس حوزه قضایی پارسیان از 86 هکتار از اراضی ملی در شهر کوشکنار رفع تصرف شد.

وی تصریح کرد: رفع تصرف این زمین ها پس از صدور احکام قطعی توسط دادگاه بدوی شهرستان پارسیان و شعبه ویژه مرکز استان مبنی بر خلع ید متصرفان به جهت عدم احراز مالکیت و تأیید آن در دادگاه تجدیدنظر، انجام شده است.

قهرمانی ارزش تقریبی این اراضی را 500 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با حضور رییس حوزه قضایی پارسیان در محل و پس از رفع تصرف توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی، این زمین ها به بیت المال اعاده شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در راستای قانون ساماندهی و عرضه مسکن، دستور فوری تحویل و تحول اراضی رفع تصرف شده از منابع طبیعی به اداره راه و شهرسازی را صادر نموده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: همه دستگاه ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 هکتار از اراضی ملی در پارسیان هرمزگان رفع تصرف شد

86 هکتار از اراضی ملی در پارسیان هرمزگان رفع تصرف شد