مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-21سياسي

سازمان مالیاتی: هر ایرانی صاحب کد اقتصادی خواهد شد


این اتفاق، جلوی بسیاری از مشکلات حوزه های مختلف اقتصادی و فرار مالیاتی مانند ثبت شرکت های صوری، فاکتور فروشی، سند سازی ها و .

را مسدود می کند.

- منظور درباره مبارزه با فرار مالیاتی گفت: یکی از مشکلات در این زمینه، ضعف اطلاعات و به عبارتی کثیف بودن داده ها است که در این راستا، به دنبال طراحی وب سرویس هایی هستیم که بتواند اطلاعات بروز و سالم را از سازمان ها و مراکز دارای اطلاعات اقتصادی دریافت کند.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از برنامه های آتی نظام مالیاتی را ایجاد کد اقتصادی برای هر ایرانی برشمرد و گفت: این اقدام باعث تحول جدی در حوزه مالیات ستانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، داود منظور در نشستی که با حضور بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد، تصریح کرد: این اتفاق، جلوی بسیاری از مشکلات حوزه های مختلف اقتصادی و فرار مالیاتی مانند ثبت شرکت های صوری، فاکتور فروشی، سند سازی ها و .

را مسدود می کند.

وی افزود: در چارچوب رویکرد تحول آفرینی، استفاده حداکثری از داده ها و سامانه ها برای انجام راهبرد های نظام مالیاتی در دستور کار قرار گرفته و ضمن تشکیل کارگروه حکمرانی داده ها و استفاده از نظرات اندیشمندان و خبرگان داخل و خارج از سازمان، تلاش شده تا نقشه راه استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مالیاتی: هر ایرانی صاحب کد اقتصادی خواهد شد

سازمان مالیاتی: هر ایرانی صاحب کد اقتصادی خواهد شد