مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-21سياسي

عضو شورای شهر: یاسوج تعطیل است/عابر و مسافر به ما می خندد


هر عابر و مسافری که از یاسوج عبور می کند به ما می خندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج امروز و در نشست علنی شورای شهر یاسوج حاشیه هایی پیش آمد و برخی از اعضای شورای شهر به عملکرد هیئت رییسه و شهردار یاسوج به شدت انتقاد کردند.

عطاءالله دانشی یکی از اعضای شورای شهر یاسوج پس از برگزاری این نشست در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج شهردار این شهر را در چمبره خود قرار داده اند نه نمی گذارند شهردار کار کند و نه خود عزم و برنامه ای برای کار در شورای شهر دارند.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج در حاشیه قرار گرفته در حالی که مهمترین اصل برای توسعه و پیشرفت شهر همین دو طرح است؛ گفت: شورای شهر یاسوج نظارتی بر کارها ندارد آنها دنبال کار خودشان هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مناقصه ها و مزایده ها و هزینه کرد شهرداری معلوم نیست و نمی دانیم چه خبر است و شفافیتی وجود ندارد حسابرس را هم که کنار گذاشتند.

وی با بیان اینکه از همه مراکز استان های کشور عقب تر هستیم و با این وضعیت هرگز روی توسعه را به خود نخواهیم دید گفت: حتی در اندازه مراکز استان های هم اندازه خودمان هم نیستیم همین الان شهرهای باشت و چرام هم وضعیت بهتری نسبت به یاسوج دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: یاسوج تعطیل است/عابر و مسافر به ما می خندد

عضو شورای شهر: یاسوج تعطیل است/عابر و مسافر به ما می خندد