مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-21سياسي

افتتاح کانون بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با عنوان شهید حسین ضامن


کانون بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با عنوان شهید حسین ضامن با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان افتتاح شد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در مراسم افتتاح کانون جبهه مقابله با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن دانست و اظهار داشت: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه وظیفه شفاف سازی و انعکاس واقعیت ها را بر عهده دارند و نباید فقط یک جانبه نگری کنند و تنها به انتقال ضعف ها و مشکلات و یا موفقیتها و پیشرفت ها بپردازد بلکه باید هم نیمه پر و هم نیمه خالی لیوان را ببیند و مسایل و مشکلات را به همراه راه حل های آنها انتقال دهند زیرا کسی که مشکلات را مطرح می کند اما راه حل ارائه نمی دهد مغرض است.

وی تصریح کرد: بسیج وابسته به هیچ گروه، حزب و تفکری نیست، بسیج سرباز ولایت است و شما خبرنگاران بسیجی سرباز ولایت هستید و  به این سربازی افتخار کنید.

رییس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بسیج رسانه استان 232 عضو دارد که 152 نفر آنان فعال و 80 نفر عادی هستند.

پوریا یاسینی با اشاره به اینکه کانون بسیج رسانه شهید حسین ضامن خانه و پاتوق خبرنگاران است، افزود: کانون شهید ضامن در زاهدان برگزاری دوره های آموزش خبرنگاری، سواد رسانه، مجری گری، فن بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانون بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با عنوان شهید حسین ضامن

افتتاح کانون بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با عنوان شهید حسین ضامن