مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-21فناوري

گلایه خوزستانی ها از کاهش سرعت اینترنت


در حالی که در برخی از مناطق اهواز کارایی اینترنت در حد E است، شبکه 4G را نشان می دهد که این مسئله برای ما بسیار عجیب است و کسی هم پاسخگو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که امروزه کیفیت زندگی ارتباط مستقیمی به میزان دسترسی  به اینترنت دارد و انجام فعالیت هایی نظیر تراکنش های بانکی، پرداخت قبوض، خرید و فروش، کسب وکارهای آنلاین و کسب اخبار بدون بهره مندی از اینترنت غیرممکن است، شهروندان خوزستانی از اختلال، قطعی و سرعت پایین اینترنت در شهر اهواز و دیگر شهرستان های این استان خبر می دهند.

در عین حال فصل تابستان، زمان اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است و برخی از خانواده به دلیل شرایط آب وهوایی در این استان، وقوع دماهای بالای 50 درجه و رطوبت صددرصدی، مایل هستند که فرزندانشان از کلاس های آنلاین آموزشی استفاده کنند که وضعیت نامناسب اینترنت این امکان را از آنها سلب کرده است.

چرا که معمولا پلت فرم هایی نظیر اسکای روم، Zoom و Adobe Connect در سرعت های پایین عملا کارایی ندارد.

کندی اینترنت در اهواز یک شهروند اهوازی ساکن منطقه ی گلستان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اظهار نارضایتی از وضعیت اینترنت اظهار کرد: سرعت پایین اینترنت در این منطقه مربوط به دیروز و امروز نیست و ماه هاست که ما با این مشکل مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه خوزستانی ها از کاهش سرعت اینترنت

گلایه خوزستانی ها از کاهش سرعت اینترنت