مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-21سياسي

هرمزگان یکی از 3 استان برتر در حوزه سند مهندسی فرهنگی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهارداشت: کارگروه ها برای پشتوانه کارشناسی دستورکارها تقویت می شوند تا اثربخشی مصوبات افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به دغدغه 12 سال پیش رهبر معظم انفلاب، عنوان کرد: افزود: پس از انجام آسیب شناسی های متنوع مشخص شد که یکی از ایرادات اصلی این سند، کلی بودن آن و عدم لحاظ اولویت های فرهنگی استان ها بود.

حجت الاسلام عبادی زاده، با اشاره به تدوین سند مهندسی فرهنگی متناسب با اولویت های فرهنگی استان ها، بیان کرد: پس از انجام چند جلسه بحث کارشناسی در جلسه شورای انقلاب فرهنگی، مقرر شد که 10 استان به عنوان پایلوت برای تدوین سند مهندسی فرهنگی انتخاب شوند که هرمزگان هم یکی از آن ها بود.

وی تشریح کرد: پنج اولویت فرهنگی برای هرمزگان در نظر گرفته شد و ذیل هر کدام نیز با همکاری نهادهای مختلف فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی، 25 اقدام ذیل هر کدام از اولویت ها تدوین شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به رونمایی برش استانی سند مهندسی فرهنگی، گفت: سند طی روزهای آینده به دستگاه ها ابلاغ می شود و دستگاه ها باید هر کدام از 25 اقدامی که ذیل اولویت ها تعریف شده است به برنامه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان یکی از 3 استان برتر در حوزه سند مهندسی فرهنگی است

هرمزگان یکی از 3 استان برتر در حوزه سند مهندسی فرهنگی است