مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-21سياسي

آزادگان صبر را از مکتب عاشورا آموختند/ رفع مشکلات آزادگان در اولویت باشد


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه آزادگان صبر و استقامت را از مکتب عاشورا و کربلا آموختند و درس آموخته اهل بیت هستند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، روح الله سلگی عصر امروز در مراسم سالروز ورود آزادگان سرفراز کشورمان به میهن در جمع آزادگان این شهرستان، اظهار کرد: آزادگان هشت سال دفاع مقدس درس آموخته مکتب اهل بیت و عاشورا هستند و در طول مدت اسارت دل خود را به معصومان و اهل بیت گره می زدند.

وی با بیان اینکه نقش آزادگان برای خنثی سازی توطئه ها بیش از همیشه احساس می شود، تصریح کرد: آزادگان در شرایط سخت و حساس امیدبخش برای ملت ایران باشید البته در روزهایی که دشمنان انواع تحریم ها و برنامه ها را علیه کشورمان در دستور کار قرار دادند زبان گویا و توانمند آزادگان می تواند اثربخشی ویژه داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه شهادت امام حسین(ع) و یارانش پیام بزرگی برای همه انسان ها در همه عصرها و نسل ها داشته است، یادآور شد: اهل بیت به ما آموختند که باید زندگی مان توأم با آزادگی، مبارزه با طاغوتیان و زورگویان دنیا باشد.

سلگی با بیان اینکه مسیر الهی و معنوی انقلاب اسلامی منتهی به ظهور امام عصر(عج) می شود، ادامه داد: حماسه عاشورا برای همه انسان ها درس و پند است و ایثار و از خودگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان صبر را از مکتب عاشورا آموختند/ رفع مشکلات آزادگان در اولویت باشد

آزادگان صبر را از مکتب عاشورا آموختند/ رفع مشکلات آزادگان در اولویت باشد