مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 15:072022-08-21حوادث

کشف 38 فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد


فرماندهانتظامی شهرستان نظرآباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، ظهر امروز در حاشیه طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان نظرآباد، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با هماهنگی مرجع قضایی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که با حضور کلیه واحدهای عملیاتی پلیس شهرستان به مرحله اجرا درآمد، 25 معتاد متجاهر دستگیر ومقادیری آلات استعمال کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا خودرو و موتورسیکلت توقیف، تعداد 20 سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز کمپ ماده 16 تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: سارقان ضمن اعتراف به 38 فقره سرقت با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان ضمن بیان اینکه در این طرح 9 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و حدود 200 گرم انواع مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد

کشف 38 فقره سرقت در طرح پاکسازی نقاط آلوده نظرآباد